Daca ai vazut o reclama la detergent, le-ai vazut cam pe toate. Pentru ca toti detergentii fac albul mai alb, stralucitorul mai stralucitor si scot cele mai dificil pete de scos. Se intampla rareori ca pentru detergenti sa se produca un click creativ
Nu este cazul campanie realizata pentru Omo, in Singapore, de agentia Lowe. Murdaria este buna ne spune OMO de ceva vreme buna. Asa ca, pentru ultima lor campanie, l-au rugat pe artistul JOOheng Tan sa realizeze cateva sculpturi in nisip. Campion de trei ori in competitiile de gen, JOOheng Tan este un guru cand vine vorba de sculpturi in nisip.
Intr-o era in care fundalul ar fi putut fi realizat foarte usor digital, JOOheng Tan a sculptat in 18 de tone de nisip. Fara haine agatate pe sarma, fara copii murdari, fara clisee. O executie "curata" si creativa.
Mai multe imagini in galeria foto
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro