BMW a publicat astazi primele poze si informatii despre noua generatie BMW M6, coupe si cabrio. Este un model asteptat, aflat la a doua generatie, care primeste motorului noului BMW M5.

Asadar, noul BMW M6 nu vine cu cine stie ce surprize de design, dar duce la maxim sportivitatea vizuala a modelelor Seriei 6. Spoiler schimbat, cu prize mari de aer, in stilul celor de la M5, traditionalele 4 tevi de esapament, cu difuzor de aer si cateva sigle “M6″ puse prin locurile esentiale, cam aceasta este reteta noului BMW M6.

Desigur, coupe-ul M6 pastreaza solutia de reducere a greutatii de la vechiul BMW M6, adica plafon din fibra de carbon.

Interiorul se prezinta cu “fundalul” consolei centrale inlocuit de fibra de carbon, care, pe langa faptul ca este usoara, arata si foarte bine, volanul este unul special “M”, iar schimbatorul cutiei cu dublu ambreiaj si 7 trepte este cel al lui BMW M5.

BMW M6

In vara anului trecut am condus BMW 650i (aveti acolo si o mostra de acceleratie), cu motorul V8 de 4,4 litri si 408 CP. Acelasi motor este si sub capota noului BMW M6, dar in versiune de 560 CP si 680 Nm. Practic, motorul este preluat identic de la noul M5 si duce noul BMW M6 pe taramul masinilor supersport. Noul M6 accelereaza pana la 100 km/h in 4,2 secunde (cabrio in 4,3 secunde), iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Insa BMW ofera pentru doritori “M Driver’s Package” care presupune limitarea vitezei maxime la 305 km/h.

BMW M6 este si mult mai eficient decat generatia anterioara. Noua generatie afiseaza un consum mediu de 9,9 litri/100 km, ceea ce reprezinta o reducere cu circa 30 procente fata de vechiul BMW M6.

Practic, aceasta este cel mai rapid model de serie produs de BMW.

\

mai multe poze aici


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.