Mi-a placut intotdeauna Mercedes SL, mereu a aratat bine, zic eu. A avut ceva deosebit de-a lungul generatiilor. Si acum ma uit la aceasta noua generatie si incerc sa ma conving ca farurile nu arata chiar asa rau. Si nu-mi iese. E ceva in mare neregula cu partea frontala, de fapt, cu farurile. Arata rau, in nici un caz dinamic, fluent, cum ar fi fost normal.
In rest, spatele nu e asa rau, desi nu ma omor nici dupa forma stopurilor. Interiorul arata bine, o combinatie intre modern si o puternica tenta clasica, data de gurile de ventilatie si ceasurile tabloului de bord. Imi place, uitati-va putin la scaune, sunt un fel de fotolii.
Normal, noul Mercedes SL este o declaratie de tehnologie. Este facut aproape integral din aluminiu (primul Mercedes de serie cu sasiu integral din aluminiu), cantareste cu pana la 140 kg mai putin decat modelul pe care-l inlocuieste. Plus ca integreaza o multime de sisteme de top. Nu degeaba este “S”-ul ala acolo. Este un fel de S-Klasse al roadsterelor.
Mercedes ofera doua suspensii diferite pentru noul SL. Una semiactiva, cu amortizoare reglabile si cea activa, cunoscuta sub numele ABC. La asta se adauga un nousistem de directie (electromecanic), astfel ca nivelul de sportivitate este unul mult mai bun, spun nemtii.
Deocamdata, nemtii vorbesc despre doua motorizari. Modelul de baza, Mercedes SL 350, este echipat cu un V6 de 3,5 litri care produce 306 CP si permite atingerea primilor 100 km/h in 5,9 secunde. Consumul mediu anunta este de doar 6,8 litri/100 km. Este cu 30% mai economic decat versiunea precedenta similara.
Modelul de top, pana la aparitia versiunii AMG, este Mercedes SL 500. Echipat cu un nou V8 de 4,7 litri, propulsorul dezvolta 435 CP si 700 Nm si duce masina de la 0 la 100 km/h in doar 4,6 secunde.
In final, noul Mercedes SL pierde mult la stil si eleganta din cauza farurilor. Nu ma pot obisnui cu ele sub nici o forma, cel putin in poze.
Despre industria producatore de mașini
Preturile pentru piata noastra le vom vedea anul viitor, dar intre timp iata care sunt cele pentru piata germana: SL 350 costa 93.534 euro si SL 500 doar 117.096 euro.
multumim: motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro