Lamborghini are doua probleme, dupa parerea mea. Faca un milion de versiuni pe acelasi model si le mai da si cate un nume mult prea lung. Cam astea-s problemele, ca in rest, numai lucruri bune. Cum ar fi si acest model, facut pentru strada, dar aproape identic cu cel de curse.

Lamborghini o sa produca doar 150 de exemplare

Milionarilor le plac editiile speciale. Plus ca nu ai mereu ocazia sa cumperi o masina a carei singura diferenta fata de una de curse consta in faptul ca nu e colantata. Ma gandesc cat vor mai trage italienii de Gallardo, pe care vad ca-l reimprospateaza mereu cu cate ceva special si scump.

Acum vorbim despre Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale, un model care este, la origine, unul de curse, cel din campionatul monomarca Lamborghini Blancpain Super Trofeo. Ce a facut Lamborghini a fost sa-l modifice la limita la care sa poata fi declarat compatibil pentru drumurile publice.

Din aceasta cauza vedeti eleronul urias, reglabil manual, prizele de aer supradimensionate, capota si alte o multime de chestii de carbon, care au facut ca masina sa aiba o greutate de doar 1,34 tone.

Trofeo Stradale : Motorizare si performanta

Culmea, motorul lui Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale este cel de curse, care nu difera de cel de serie, prezent pe Gallardo Superleggera. Acelasi V10 de 5,2 litri, care produce 570 CP/8.000 rpm si 540 Nm/6.500 rpm. Tractiunea integrala este la locul ei si masina poate ajunge la 100 km/h in 3,4 secunde, viteza maxima fiind la 320 km/h.

Inca nu se stie cat costa, dar conteaza?

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale Fata

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale Interior

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale Interior Detaliu

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale Ansamblu


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.