Este pentru prima oara cand boss-ul Agusta, Claudio Castiglioni, se implica atat de mult in realizarea unei motociclete si isi trece numele pe ea, sub forma F4CC. (CC de la Claudio Castiglioni).

Celebra companie italiana MV Agusta, cunoscuta pentru motocicletele sale superbe construite din componente de cea mai buna calitate, revine in prim-plan cu o noua creatie, in serie limitata. Este pentru prima oara cand boss-ul Agusta, Claudio Castiglioni, se implica atat de mult in realizarea unei motociclete si isi trece numele pe ea, sub forma F4CC. (CC de la Claudio Castiglioni).

"Am decis sa-mi pun numele pe aceasta motocicleta pentru ca reprezinta visul meu implinit." F4CC, aceasta doamna imbracata in negru, decorata cu elemente de design iesite din mainile unor italieni din cale-afara de priceputi in acest domeniu, echipata cu un motor care ar speria pana si un tigru, rapida cat sa intreaca fara probleme si masinile de curse, va fi produsa numai intr-o suta de exemplare, fiecare avand un numar de la 1 la 100, gravat pe o placuta din platina. Iubitorul de motociclete care au o lunga istorie in spate, nu se va uita ca scoate din buzunar 100,000 de euro pentru un vehicul pe care, probabil, nu se va sui decat de cateva ori pe an. Este o Agusta si asta spune totul..

Motorul de 1078 cmc dezvolta 200 de cai putere la 12,200 de rotatii pe minut. Puterea aceasta se traduce intr-o viteza maxima de 315 km/h, limitata de specificatiile pneurilor care sunt garantate de producator pana la o anumita viteza. Pneurile Pirelli Dragon Supercorsa Pro sunt special concepute pentru o utilizare indelungata, fara sa fie nevoie de inlocuirea lor dupa cateva ore de rulaj. Asa cum ne-a obisnuit Agusta in ultima vreme, cadrul are o singur brat care fixeaza roata din spate, pentru un impact vizual de zile mari.

Sistemul de evacuare are patru tevi de esapament care converg pe sub coada motocicletei, tevi construite din titan. Caroseria din carbon prezinta o combinatie intre negru si rosu, combinatie regasita si in cazul seii realizate din piele intoarsa neagra Alcantara, cusuta cu ata rosie. Claudio Castiglioni l-a lasat pe bunul sau prieten Massimo Tamburini sa faca din F4CC o bijuterie pe doua roti. Multi spun ca Tamburini nu a dat gres..
F4CC cantareste numai 187 de kilograme. Pentru a stapani motorul furios de 200 CP, Agusta a ales un sistem de franare Brembo, dar si sisteme precum EBS, care limiteaza cuplul pe timpul decelerarii. Cadrul este realizat dintr-un aliaj usor crom-molibden, un must have pentru o motocicleta cu o asemenea putere.

F4CC este visul lui Claudio Castiglioni, vis care va fi oferit unor 100 de impatimiti motociclisti, fani MV Agusta, in schimbul sumei de fix 100,000 de euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.