Audi a luat motorul de la Lamborghini, l-a domolit putin si l-a asezat in noul R8, un supercar asupra caruia nemtii au operat si unele (mici) modificari estetice. Dupa ce ati vazut cateva poze cu R8-ul vopsit alb, iata ca puteti acum vizualiza un nou set de poze cu versiunea V10 5.2L FSI quattro, insa pe rosu!

Audi a luat motorul de la Lamborghini, l-a domolit putin si l-a asezat in noul R8, un supercar asupra caruia nemtii au operat si unele (mici) modificari estetice. Dupa ce ati vazut cateva poze cu R8-ul vopsit alb, iata ca puteti acum vizualiza un nou set de poze cu versiunea V10 5.2L FSI quattro, insa pe rosu! Audi ar face bine sa duca la Detroit in ianuarie si supercar-ul rosu si furios, care va face cu siguranta senzatie.

Audi a implementat tehnologia LED in toate farurile si stopurile, fiind acum mai eficiente atat pe timp de noapte, cat si ziua in lumina puternica. Caroseria din aluminiu vine in sprijinul motorului, pe care il ajuta sa impinga bolidul la 316 km/h. Cu aceasta viteza maxima, Audi R8 5.2 FSI nu ar fi prins topul celor mai rapide masini din lume realizat de catre noi, insa sta destul de aproape de Aston Martin Vanquish S, care 'prinde' 322 km/h. Audi a ales jante din aliaj de 19 inci, cu 10 spite care iau forma literei Y, aceste jante fiind special concepute pentru versiunea V10.

R8-ul se vrea a fi o masina sport pentru uzul zilnic. Interiorul este confortabil si plin de elemente de lux. Exista un spatiu de depozitare de 100 litri sub capota frontala, dar si unul de 90 de litri in spatele celor doua scaune. Am zice noi ca este suficient loc pentru cateva bagaje depozitate inaintea plecarii intr-o excursie surpriza, cu apetit crescut pentru observarea peisajului dintr-o masina deosebita si nu din avion. Cine isi ia un asemenea Audi, trebuie sa-si aleaga si o partenera care nu doreste in mod intentionat sa plece cu tot dulapul intr-o excursie de cateva zile..

Pretul? Porneste de la 142.000 euro, in Germania.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.