Lamborghini Gallardo, foarte apreciat si responsabil pentru cele mai importante volume de vanzari ale constructorului italian, a avut o cariera destul de longeviva. A fost produs timp de 10 ani, in diferite configuratii, inclusiv cu tractiune spate si a devenit cel mai de succes model Lamborghini, cu 14.022 exemplare produse.

Acum a venit momentul unei noi generatii. Noul model se numeste Lamborghini Huracan. In traditia Lamborghini, numele Huracan este cel al unui taur devenit celebru pentru curajul sau, pentru lupta de la Alicante din 1879 si pentru faptul ca a ramas invincibil.

Lamborghini Huracan a fost dezvoltat de la zero si reprzinta o revolutie a designului lui Gallardo, spun italienii. Adevarul este ca pastreaza ideea generala a predecesorului, dar nu stiu daca arata neaparat mai bine. Farurile, cu tehnologie full LED, par cam mici in ansamblu si nici liniile nu par prea coerente. Spatele arata mult mai bine, cu stopuri fasie si prize de aer, plus o zona masiva pentru difuzorul de aer si cele 4 tevi de esapament.

In schimb, interiorul imi place, este dominat de linii taioase, iar tabloul de bord este, de fapt, un display de 12,3 inch care afiseaza parametrii masinii si poate fi customizat de sofer, in functie de preferinte.

Sasiul este facut din fibra de carbon si aluminiu, asa ca masa masinii este de 1.422 kg, cu peste 100 kg mai usor decat Gallardo.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.