Europenii nu fac asemenea masini in 2013. Din fericire, le fac americanii. Jeep Wrangler este o experienta aparte pe sosea si una magnifica atunci cand o parasesti voluntar si zambind cu toata fata.

Wrangler a evoluat de-a lungul timpului, dar niciodata radical. A ramas un tot teren ultracapabil, iubit de americani si admirat de europeni, o masina de lifestyle pe care n-o cumperi pentru utilitate, ci din pasiune pentru aventura. Si din dorinta de a fi altfel, cel putin in Europa. Este unul din foarte putinele modele caruia ii poti ierta o multime de defecte, pentru cum te poate binedispune cand esti la volan.

Primul contact cu masina este unul aparte. Nu te repezi la volan, ci o studiezi pe toate partile. Simplitate traditionala, fara nici un pic de accent pe finisari moderne, stopuri prinse de caroserie, balamalele la vedere si farurile cu cea mai slaba lumina pe care-am intalnit-o pana acum. Este o aparitie aparte si n-ai vrea sa fie altfel. Asta-i ADN-ul lui Wrangler, la nivel de estetica.

In habitaclu te cateri, pentru ca masina este cocotata la inaltime pe suspensii. Aici, cam aceeasi idee. Plansa de bord este modernizata, cu afisaje actuale, sistem multimedia cu touchscreen, dar tot plastice si ergonomie… americana. Am cautat ceva, pana am gasit butoanele geamurilor electrice… pe consola centrala, intre cele doua aeratoare. Parbrizul aproape vertical si ingust n-are nimic de-a face cu senzatia de spatiu pe care incearca sa ti-o ofere multe SUV-uri, dar te obisnuiesti cu el.

Inauntru nu domina spatiul, cum ti-ai imagina, avand in vedere dimensiunile exterioare. Totul pare destul de ingramadit, iar daca in fata se sta cumva bine, bancheta din spate este foarte inconfortabila. Sezutul prea scurt si spatarul prea drept nu-ti permit sa te relaxezi cum ar trebui la un drum lung.

Citeste continuarea pe MotorStory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.