Modelul de lux al celor de la Mercedes, cel care vine intotdeauna cu cele mai noi tehnologii din portofoliul marcii, a debutat in anul 1951, cand nu se numea S-Klasse, ci 220. In acelasi timp, nemtii au produs si modelul 300, la acea vreme cea mai mare si mai rapida masina de serie din Germania. A fost si masina preferata de cancelarul german Konrad Adenauer.
O noua generatie a debutat in 1954, sub numele 220, iar urmatorul model si-a facut aparitia in 1959, fiind caracterizat de acele aripioare tipice masinilor americane din acea perioada.
A urmat modelul 600, in 1963, disponibil si cu ampatament marit si in versiune landaulet. Doi ani mai tarziu a fost randul unui nou model, al carui varf a fost 300 SEL 6.3, lansat in 1968, echipat cu un puternic V8.
In 1972 a debutat primul model care a purtat denumirea oficiala S-Klasse. In 1978, aceasta generatie a devenit primul model de productie care oferea sistem ABS. Urmatoarea generatie S-Klasse a aparut in 1979 si a fost echipata cu airbag pentru sofer (1981). Airbag-ul pentru pasager a fost oferit incepand cu 1988.
Citeste continuarea pe Motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro