S-a lansat noul Cherokee, un model care a revenit la vechiul nume, dupa ce, la generatia inca actuala, isi schimbase numele in mai pomposul Liberty.

Sa ne intelegem, a fost foarte clar de ce Liberty arata asa cum arata, cutie urata si butucanoasa, pentru ca era conceput pe aceeasi baza si design cu modelul lui Dodge, Nitro, la fel de neinspirat si nerafinat, dar, macar in “curtea” marcii mai sportive, parea sa se incadreeze mai bine. Acum Jeep schimba radical macazul si noua generatie arata ca un SUV veritabil, fara duritatile vechii generatii, dar, vai! Ce surpriza de proportii! Ce s-a intamplat cu partea frontala a masinii?

Cei de la Fiat-Chrysler, probabil invidiosi pe mega-succesul lui Nissan Juke, si-au dorit sa faca si ei un design mai altfel, cu farurile plasate pe mai multe etaje si s-au gandit ca ar putea da bine pe noul model, mai ales ca aveau de gand sa curbeze foarte tare intreg ansamblul, la pachet cu masca frontala cu sapte gauri, tipica marcii. Ce a iesit insa… intrece orice asteptari si concureaza cu succes, zic eu si vad ca foarte multi altii, in galeria celor mai urate masini facute vreodata.

E o chestiune de proportii, in primul rand. Daca la Juke se potriveste foarte bine ideea respectiva, pentru ca vorbim de o caroserie mica si un design excelent integrat formal, la noul Cherokee pare rupta rau din peisaj si arata aproape indescriptibil in cuvinte.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.